شیرین باشی

شیرین باشی شیرینی سنتی ایران زمین

شیرین باشی

شیرین باشی شیرینی سنتی ایران زمین

شیرین باشی

شیرین باشی شیرینی سنتی ایران زمین

طبقه بندی موضوعی

پیشنهاد عصرانه / سکنجبین

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۳ ب.ظ



شربت سکنجبین یکی دیگر از شربت های سنتی و قدیمی ایرانیان می باشد . این شربت به نام شربت سکنگبین نیز نامیده می شود . سکنگبین به معنای سرکه و انگبین (عسل) می باشد . 

در طب سنتی هرانسانی یک طبعی دارد . بنابراین بر اساس طبع ، سن ، میزان فعالیت ، فصل و موقعیت جغرافیایی که قرار دارد نیاز غذایی ویژه ای دارد . همینطور هر ماده خوراکی یا غذایی نیز یک طبعی دارد . 


 به عنوان مثال در فصل تابستان برای رفع عطش و تامین آب بدن ، مصرف کاهو تجویز شده است . اما کاهو به تنهایی طبع سرد و تر دارد . مصرف کاهو به تنهایی ممکن است باعث ایجاد درد شکمی در افراد مسن یا دارای طبع بلغمی شود . اما ترکیب کاهو با سکنجبین که طبع گرم دارد این مشکل را برطرف می کند . 


شربت سکنجبین گل بهشت از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و عاری از هرگونه مواد نگهدارنده و شیمیایی می باشد . از ویژگی های برجسته شربت سکنجبین گل بهشت می توان به غلظت بالا و استفاده از اسانس و رنگ طبیعی اشاره کرد . استفاده از مرغوب ترین گیاهان در تولید عرق های گیاهی باعث تمایز محصولات گل بهشت شده است .


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و تخفیفات ویژه ما روی لینک زیر کلیک کنید.


www.shirinbashi.com

instagram.com/shirinbashicom

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳
shirinbashi shirinbashi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی