شیرین باشی

شیرین باشی شیرینی سنتی ایران زمین

شیرین باشی

شیرین باشی شیرینی سنتی ایران زمین

شیرین باشی

شیرین باشی شیرینی سنتی ایران زمین

طبقه بندی موضوعی

نشان حلال

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

🏻‍🍳غذای حلال در اصطلاح به غذاهایی گفته می شود که در اسلام استفاده از آنها برای مسلمین مجاز است .

 نشان حلال یک نشان بین المللی است که بنیانگذار آن سازمان کنفرانس اسلامی می باشد . این نشان در قالب گواهینامه ای ، برای محصولاتی طراحی شده است که در تمامی مراحل تولید و عرضه آنها ضوابط مربوط به حلال رعایت می شود.


💯اخذ نشان حلال مستلزم ممیزی ناظر سازمان صادرکننده گواهینامه حلال از فرآیند تولید و یا فرآوری محصول نهایی می باشد. به این منظور مواردی همچون نحوه تهیه مواد ، نحوه شستشو و سلامت و دین کارکنان موثر در فرآیند تولید ارزیابی می شود.


👌🏻طراحی نشان حلال باعث می شود ادعاها در مورد مواد تشکیل دهنده محصولات پردازش شود . درنتیجه به مصرف کنندگان این اطمینان داده میشود که محصول مورد نظر  مطابق با آیین مسلمانان می باشد . 

نشان حلال به عنوان یک نشان کیفی مورد اقبال مردم در بسیاری از کشورها قرارگرفته است . بنابراین درج آن روی محصولات از جنبه تبلیغاتی هم اهمیت به سزایی دارد . 

در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا موسسه حلال وجود دارد . در چند سال اخیر این علامت تجاری غذایی بصورت یک علامت جهانی از طرف کشورهای اسلامی در دنیا معرفی شده‌است. به‌طوریکه در کشورهای غیر اسلامی نیز مانند انگلیس ، استرالیا ، روسیه و..  از استقبال خوبی برخوردار شده است .

در کشور ما نیز تنها مرجع معتبر صدور نشان ، HALAL GULF است که عضو OIC می باشد . نشان حلال نمونه ای از گواهینامه های تجاری برای سازمانها است . درنتیجه نمی توان از این نشان ها بدون مجوز از سازمان مرجع استفاده شود .


✅برند هیمل  دارای نشان جهانی حلال ، تولیدکننده شیرینی های سنتی به صورت صنعتی و طبق اصول و ضوابط بهداشتی و اسلامی از بهترین مواد اولیه می باشد . هیمل با حفظ کیفیت و همان طعم خانگی توانسته است تداعی گر خاطرات شیرین و خوش گذشته باشد .والاترین افتخارات ما کسب رضایت و تامین سلامت تغذیه مصرف کنندگان با عرضه بهترین کیفیت محصولات می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استاندارد و تخفیفات ویژه ما روی لینک زیر کلیک کنید.


www.shirinbashi.com


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
shirinbashi shirinbashi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی